Kohtuuhintaiset madallusjouset B vectraan
-
- 'Admiral'
- Viestit: 225
- Liittynyt: 14 Touko 2002, 03:00
Pete/Pro&Street ja B-vectran omistajat. VINKKEJÄ tai linkkejä;
Mitkä olisivat paras vaihtoehto madallusjousiksi B-vectraan (B1 Sport, 2,0l)?Tarkoituksena olisi madaltaa nykyisestä 20 mm:stä 40-45 mm:n sportin vakioiskareilla. Vaatimuksena jouset jotka madaltavat edestä hiukan perää enemmän (esim. 40/45 mm).
Max. hinta 200 Eur. Miten Weitec tai KW?
<font size=-1>[ This Message was edited by: OpelVectra on 2003-05-11 17:02 ]</font>
Mitkä olisivat paras vaihtoehto madallusjousiksi B-vectraan (B1 Sport, 2,0l)?Tarkoituksena olisi madaltaa nykyisestä 20 mm:stä 40-45 mm:n sportin vakioiskareilla. Vaatimuksena jouset jotka madaltavat edestä hiukan perää enemmän (esim. 40/45 mm).
Max. hinta 200 Eur. Miten Weitec tai KW?
<font size=-1>[ This Message was edited by: OpelVectra on 2003-05-11 17:02 ]</font>
Opel Vectra B B J96 4-syl 10.95- 970 40/35 155,-
Opel Vectra B B J96 4-syl 10.95- 97060/40 160,-
Opel Vectra B Caravan B J96 4-syl 10.95- 970 40/35 160,-
Opel Vectra B Caravan B J96 4-syl 10.95- 970 60/40 165,-
http://www.autovarusteet.com/lowtectarjoukset.htm
Opel Vectra B B J96 4-syl 10.95- 97060/40 160,-
Opel Vectra B Caravan B J96 4-syl 10.95- 970 40/35 160,-
Opel Vectra B Caravan B J96 4-syl 10.95- 970 60/40 165,-
http://www.autovarusteet.com/lowtectarjoukset.htm
-
- 'Admiral'
- Viestit: 225
- Liittynyt: 14 Touko 2002, 03:00
Kiitos Jari79!
Millaiset on käyttökokemukset (pintakovuus yms.)?
ONKO esim. 60/40 mm. TODELLINEN MADALLUS VAI JÄÄKÖ käytännössä ALLE tämän esim. 2.0 litran koneella (ilmastointi yms.)?
Toisin sanoin, "pelkään", että jos ostan 35/40 mm niin jää nykyiseen tasoon (-20 mm vakiosport)! Hinta kuulostaa sopivalta. Ilmeisesti myös laadukas jousi.
Miten Weitec, KW, G-max. ?
Olisin kiitollinen hinnoista ja auton "todellisesta madaltumisesta" sekä käyttökokemuksista?!
<font size=-1>[ This Message was edited by: OpelVectra on 2003-05-11 19:25 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: OpelVectra on 2003-05-12 08:57 ]</font>
Millaiset on käyttökokemukset (pintakovuus yms.)?
ONKO esim. 60/40 mm. TODELLINEN MADALLUS VAI JÄÄKÖ käytännössä ALLE tämän esim. 2.0 litran koneella (ilmastointi yms.)?
Toisin sanoin, "pelkään", että jos ostan 35/40 mm niin jää nykyiseen tasoon (-20 mm vakiosport)! Hinta kuulostaa sopivalta. Ilmeisesti myös laadukas jousi.
Miten Weitec, KW, G-max. ?
Olisin kiitollinen hinnoista ja auton "todellisesta madaltumisesta" sekä käyttökokemuksista?!
<font size=-1>[ This Message was edited by: OpelVectra on 2003-05-11 19:25 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: OpelVectra on 2003-05-12 08:57 ]</font>
Juu nyt auttasitte kahta kärpästä yhellä iskulla.
Siis tarkotus madaltaa vakioiskareilla(ei välttämättä,iskarin vaihto edessä.suositelkaa)
Ja todellakin edestä pitäs madaltaa enemmän kun se lokarin ja renkaan väli on isompi edessä.Kiinnostas tosiaan nuo prostreetin iskarijousi paketit
Siis tarkotus madaltaa vakioiskareilla(ei välttämättä,iskarin vaihto edessä.suositelkaa)
Ja todellakin edestä pitäs madaltaa enemmän kun se lokarin ja renkaan väli on isompi edessä.Kiinnostas tosiaan nuo prostreetin iskarijousi paketit
-4X4 Turbo-
-Lynx Racing 440 -04-
-Lynx Racing 440 -04-
Oliko se niin että autoa sai madaltaa vain 52mm ?? Ja jos jousien tuv todistuksessa lukee et ne madaltaa 60mm. ni ei taida mennä läpi..? olenko mitenkään oikeassa ???
niin ja noista jousista.. on ne paremmat kuin intraxit...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jari79 on 2003-05-11 22:41 ]</font>
niin ja noista jousista.. on ne paremmat kuin intraxit...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jari79 on 2003-05-11 22:41 ]</font>
Itse suosittelen KW variante 1/2 sarjoja, vaihdoin variante 2:n alle tuossa pari kuukautta sitten ja auto on ihan eri planeetalta ajaa. Madalluksen kanssa ei ole ongelmia, riittää kun vaan löytää sopivan
T: Max
Edit// Madaltaminen / Korottaminen on todella helppoa, edessä riittää pyörän irroitus ja takana muuttaminen onnistuu jopa ilman irroittamista. Riittää että pääsee auton alle.
Ainoa haittapuoli noissa on suht suolainen hinnoittelu.
_________________
<font size=-1>[ This Message was edited by: MAX on 2003-05-13 07:22 ]</font>
T: Max
Edit// Madaltaminen / Korottaminen on todella helppoa, edessä riittää pyörän irroitus ja takana muuttaminen onnistuu jopa ilman irroittamista. Riittää että pääsee auton alle.
Ainoa haittapuoli noissa on suht suolainen hinnoittelu.
_________________
<font size=-1>[ This Message was edited by: MAX on 2003-05-13 07:22 ]</font>
-
- 'Admiral'
- Viestit: 225
- Liittynyt: 14 Touko 2002, 03:00
Kyllä se aika kovahko on, mutta toimii juuri ja juuri ainakin Stadin kaduilla. Moottoritiellä auto menee kuin juna, radalle en ole vielä ehtinyt. Kallisteluun ei juurikaan parannusta tullut, mun mielestä vasen kulma esim. painuu pitkässä rauhallisessa oikeaan kääntymisessä enemmän kuin toiseen suuntaan käännyttäessä oikea. Poikkituki saattaisi auttaa asiaan vähän. Laitoin tuonne toiseen topickiin juuri tuosta kyseisestä ongelmasta. Olisikohan etupäässä vakaajan puslissa tai jossain väljää ?On 2003-05-13 08:25, L@te wrote:
No niin kerroppas Max hiukkasen kokemuksia tuosta KW v2 sarjasta, onko kovan oloinen vai uskaltaakos mukulakatuakin ajaa? Mites kallistelu? Itsellä tuo on ostoslistalla nro.1 joten olisi kiva kuulla miltä se tuntuu B-Vecun alla???
Muutoin voin kyllä varauksetta suositella, ongelmat eivät kyllä johdu ainakaan KW:n alustasta.
Edit.. Malttia sitten madalluksen kanssa. Itselläni ottaa edestä sisälokasuojiin kun laakista pudotin sopivasti Tosin rengastuksella on tietysti vaikutusta asiaan. Itseltäni on lokasuojan reunan kohdalta sisälokareissa nyt 25 cm. pitkät ilmastointireijät ja renkaathan on 225/45/17, vanne 7.5" ja et 43.
Edessä ei mahdu sormi väliin ja takana vielä vähemmän( 1 cm. alle renkaan yläreunan kaaren )
_________________
<font size=-1>[ This Message was edited by: MAX on 2003-05-13 09:01 ]</font>
No sähän voit kokeilla meidän autolla ennen ostopäätöstäsi
Koiranluut tuntuivat ainakin pikaisella tutkimisella ja vääntelyllä timmeiltä. Itseasiassa mä jo olen miettinyt kaikkien noiden etupään puslien / releiden vaihtamista niin ei tarttis miettiä. Auto on täristänyt aina jostain syystä ( ei renkaiden/tasapainoituksen )moottoritienopuksissa ja Esim. iskareiden yläpääntuennan kumit olivat kuluneet jostain syystä. Niissä oli selkeä hiertymä eli se on päässyt vanhan alustan( sport iskarit+ H&R jouset) kanssa pyörimään/liikkumaan. On tuo B-Vectran etupään suunnitteluvirhe ihan virallisesti myönnettykin valmistajan taholta.
Koiranluut tuntuivat ainakin pikaisella tutkimisella ja vääntelyllä timmeiltä. Itseasiassa mä jo olen miettinyt kaikkien noiden etupään puslien / releiden vaihtamista niin ei tarttis miettiä. Auto on täristänyt aina jostain syystä ( ei renkaiden/tasapainoituksen )moottoritienopuksissa ja Esim. iskareiden yläpääntuennan kumit olivat kuluneet jostain syystä. Niissä oli selkeä hiertymä eli se on päässyt vanhan alustan( sport iskarit+ H&R jouset) kanssa pyörimään/liikkumaan. On tuo B-Vectran etupään suunnitteluvirhe ihan virallisesti myönnettykin valmistajan taholta.
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka
-
- 'Admiral'
- Viestit: 225
- Liittynyt: 14 Touko 2002, 03:00
Asia sovittu Itse ajattelin heittää alle uretaanipuslaa, saas nähdä koventaako ne hirveästi ja tuovatko sisämelua miten hirveesti lisää.On 2003-05-13 09:10, MAX wrote:
No sähän voit kokeilla meidän autolla ennen ostopäätöstäsi
Koiranluut tuntuivat ainakin pikaisella tutkimisella ja vääntelyllä timmeiltä. Itseasiassa mä jo olen miettinyt kaikkien noiden etupään puslien / releiden vaihtamista niin ei tarttis miettiä. Auto on täristänyt aina jostain syystä ( ei renkaiden/tasapainoituksen )moottoritienopuksissa ja Esim. iskareiden yläpääntuennan kumit olivat kuluneet jostain syystä. Niissä oli selkeä hiertymä eli se on päässyt vanhan alustan( sport iskarit+ H&R jouset) kanssa pyörimään/liikkumaan. On tuo B-Vectran etupään suunnitteluvirhe ihan virallisesti myönnettykin valmistajan taholta.