Opel Vectra 2.2 -02 kone kolisee
Opel Vectra 2.2 -02 kone kolisee
aamulla auto toimi vielä ihan ok, mutta 8 tunnin seisomisen jälkeen kun starttasin niin lähti käyntiin ihan normaalisti mutta hirmunen meteli kuulu koneesta, sellanen metallinen ääni ihan kuin 60 luvun diisseli mersussa konsanaan. Auto on nyt korjaamolla mutta mitä arvelette, mikä on hajalla?
yones
yones
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... tju+vectra
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... tju+poikki
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... tju+poikki
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... tju+poikki
Toivoa tietenkin sopii ettei olisi koko motti p*skana...
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... tju+poikki
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... tju+poikki
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... tju+poikki
Toivoa tietenkin sopii ettei olisi koko motti p*skana...
yones kirjoitti:autolla ajettu vähän yli 140 donaa. Konetta avattu tänään ja näyttäisi kuulemma siltä että nokkaketjun hydraulinen kiristäjä on sanonut sopimuksen irti. puristukset kunnossa kaikissa pytyissä ja venttiilitkin siis ehjät. Menisköhän maahantuojan piikkiin?
Juuri kiristäjäthän noista tuppas hajoamaan
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Prkl ku saa aina jännittää ku lukee noista äänistä jne et onkohan se omaki menossa pskaksi vai onko ne vaan nostajat kylminä aamuina.. Omalla ajettu sen 102tkm ja kuuluu moottorin numeron perusteella juuri tuohon riskiryhmään.. Eli ne ei sitten ala korjaan ellei se ääntele vai pitääkö tuota nyt sitte kusi sukassa kuulostella et onkohan toi normaalia vai onko se ketju nyt hajoamassa... Ja kyseessä vielä ruotsalainen auto niin vaikeuttaa näitä "ennakkotietojen" saantia et miten tuolla suhtauduttu noihin. Onneksi sentään aina huollettu opel-liikkeessä ajoissa niin on nuo leimat kunnossa.
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
Sijoita siihen jakopään muutossarjaan niin ei tarvi jännittää poikiiko kone vai ei.ZuGu kirjoitti:Prkl ku saa aina jännittää ku lukee noista äänistä jne et onkohan se omaki menossa pskaksi vai onko ne vaan nostajat kylminä aamuina.. Omalla ajettu sen 102tkm ja kuuluu moottorin numeron perusteella juuri tuohon riskiryhmään.. Eli ne ei sitten ala korjaan ellei se ääntele vai pitääkö tuota nyt sitte kusi sukassa kuulostella et onkohan toi normaalia vai onko se ketju nyt hajoamassa... Ja kyseessä vielä ruotsalainen auto niin vaikeuttaa näitä "ennakkotietojen" saantia et miten tuolla suhtauduttu noihin. Onneksi sentään aina huollettu opel-liikkeessä ajoissa niin on nuo leimat kunnossa.
__________________________
Mitkä moottorinumerto kuuluvat riskiryhmään?ZuGu kirjoitti:Prkl ku saa aina jännittää ku lukee noista äänistä jne et onkohan se omaki menossa pskaksi vai onko ne vaan nostajat kylminä aamuina.. Omalla ajettu sen 102tkm ja kuuluu moottorin numeron perusteella juuri tuohon riskiryhmään.. Eli ne ei sitten ala korjaan ellei se ääntele vai pitääkö tuota nyt sitte kusi sukassa kuulostella et onkohan toi normaalia vai onko se ketju nyt hajoamassa... Ja kyseessä vielä ruotsalainen auto niin vaikeuttaa näitä "ennakkotietojen" saantia et miten tuolla suhtauduttu noihin. Onneksi sentään aina huollettu opel-liikkeessä ajoissa niin on nuo leimat kunnossa.
mitä tuo muutossarja sisältää ja paljonko kustantaa?Janne M kirjoitti:Sijoita siihen jakopään muutossarjaan niin ei tarvi jännittää poikiiko kone vai ei.ZuGu kirjoitti:Prkl ku saa aina jännittää ku lukee noista äänistä jne et onkohan se omaki menossa pskaksi vai onko ne vaan nostajat kylminä aamuina.. Omalla ajettu sen 102tkm ja kuuluu moottorin numeron perusteella juuri tuohon riskiryhmään.. Eli ne ei sitten ala korjaan ellei se ääntele vai pitääkö tuota nyt sitte kusi sukassa kuulostella et onkohan toi normaalia vai onko se ketju nyt hajoamassa... Ja kyseessä vielä ruotsalainen auto niin vaikeuttaa näitä "ennakkotietojen" saantia et miten tuolla suhtauduttu noihin. Onneksi sentään aina huollettu opel-liikkeessä ajoissa niin on nuo leimat kunnossa.
tossa jotai http://groups.msn.com/opelaustralia/per ... 0034384439yones kirjoitti:Mitkä moottorinumerto kuuluvat riskiryhmään?ZuGu kirjoitti:Prkl ku saa aina jännittää ku lukee noista äänistä jne et onkohan se omaki menossa pskaksi vai onko ne vaan nostajat kylminä aamuina.. Omalla ajettu sen 102tkm ja kuuluu moottorin numeron perusteella juuri tuohon riskiryhmään.. Eli ne ei sitten ala korjaan ellei se ääntele vai pitääkö tuota nyt sitte kusi sukassa kuulostella et onkohan toi normaalia vai onko se ketju nyt hajoamassa... Ja kyseessä vielä ruotsalainen auto niin vaikeuttaa näitä "ennakkotietojen" saantia et miten tuolla suhtauduttu noihin. Onneksi sentään aina huollettu opel-liikkeessä ajoissa niin on nuo leimat kunnossa.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...