Opel Vectra 2.2 -02 kone kolisee
ihan mielenkiinnosta,paljonko sulla ollut öljynvaihtoväli ja mitä öljyä käyttänyt?yones kirjoitti:määräaikais huollot 120 asti ok, sen jälkeen vain öljynvaihdot teettetty muut tehty itse
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Onko muuten tuossa jakopään kopassa joitain tiivisteitä (voisin olettaa et on) jos sitä vilkaisis miltä siellä näyttää.. Sais senkin selville sitten kerralla.. Ja johan tuosta vois vaihattaa (yleensä tulee kyllä ite vaihettua mut jos tällä kertaa veis opelille) kohta öljytkin niin samalla vois mainita et kuuntelisivat vähä ja ottaisivat selville ruotsin maahantuojan kannan. Edellisellä omistajalla ollu öljynvaihtoväli 7000km niin oiskohan jo tiedostanu tämän että näissä tällainen tyyppivika..
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
Nyt maahantuoja ilmoitti että ei ota mitään kantaa asiaan, ei kuulemma kuulu heille kun on käytettynä ostettu auto. Antoi myös ymmärtää että jakoketju osineen ei ole ikuinen vaikkei sitä huolto-ohjelmaan ole sisällytetty. no ei oo ikuinen ei ......ttu. Sysäsivät vastuun myyjäliikkeelle. Auto on ostettu 10/2004.
Samaahan voi sanoa vaikkapa laturista, startista yms., ei ne liikkuvat osat todellakaan ole ikuisia vaikka kaikki sanovatkin, että GM:n pitäisi automaattisesti moinen remontti maksaa.yones kirjoitti:Nyt maahantuoja ilmoitti että ei ota mitään kantaa asiaan, ei kuulemma kuulu heille kun on käytettynä ostettu auto. Antoi myös ymmärtää että jakoketju osineen ei ole ikuinen vaikkei sitä huolto-ohjelmaan ole sisällytetty. no ei oo ikuinen ei ......ttu.
Ota itse kansi irti, hommaa osat ja vie koneistamolle niin saat halvimmalla tehtyä. Eipä tuo varmaakaan kaipaa kuin venttiiliremonttia. Tietty purkureilöta kannattaa metsästää kokonaista konetta, kunhan ennen käynnistämistä vaihdat/vaihdatat sen jakopään muutossarjan.
__________________________
yones kirjoitti:Konetta avattu tänään ja näyttäisi kuulemma siltä että nokkaketjun hydraulinen kiristäjä on sanonut sopimuksen irti. puristukset kunnossa kaikissa pytyissä ja venttiilitkin siis ehjät.
Miten ne on ensin ehjät sitten solmussa? Särkivätkö itse?yones kirjoitti:noniin ja nyt sitten korjaamolta ilmoitettiin että kone on solmussa venttileitä myöten. ...tu
Valmistajan virhevastuu ei pääty auton omistajanvaihdokseen, eli jos syy on viallisissa osissa niin valmistajalla eli tässä tapauksessa valmistajan edustajalla -> maahantuojalla on vastuu. Toisaalta, se on kuluttajan vastuulla osoittaa että syy oli osissa, mikä taas ei ole kovin helppoa.
- AussiVectra
- 'Senator'
- Viestit: 764
- Liittynyt: 01 Elo 2004, 03:00
- Paikkakunta: Sydney, Australia
Kiinnostava aihe, en ole kuullut 2.2 koneesta muuta kun rapinaa...hah. mikas se ketjujuttu oikeen on, kertokaas vahan tarkemmin kun ma en hiffaa. Ittella 2003 mallin astra G hatch, 45 tonnia lasissa. Muuten siinakaan ei pysy 5-40W mineraalit sisalla, nyt laitettiin syntioljyt, saas nahda kuinka menee. (tekivat 30 tonnin paikkeilla vanttiiliremontin takkuuna kun poltti liikaa ogee)
Hanski
Hanski
Vectra-B2 V6 CD Hatch, Astra-H Turbo Coupe